natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO I OPAKOWANIA BARRA

Napisali do mnie, prawie po sąsiedzku, bo oddzielają nas tylko dwie góry, ludzie, którym zamarzyło się stworzyć manufakturę czekolady. Zaufali mi na tyle, by powierzyć w moje ręce projekt najważniejszej identyfikacji – logo i opakowań. Wyszło smakowicie!

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO SŁODKOŚCI VIGASSI D'OR

Vigassi d'or to jedna z 3 nazw marki czekolad i słodkości robionych ręcznie. Ostatecznie wybrano nazwę... A zresztą sami zobaczcie.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO TAPET SYMPHONY WALL

Symphony wall to logo i nazwa zaprojektowana przeze mnie dla nowej marki tapet ściennych. Ostatecznie inwestor wybrał inną nazwę, którą też zobaczycie w moim portfolio.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO AVORIO STUDIO

Kilka lat temu, gdy nikomu nie śniło się o konsultantkach ślubnych i firmach zajmujących się profesjonalną organizacją wesel, ja dostałam do zaprojektowania logo studia Avorio, która w dużym skrócie zajmowała się właśnie tym. Przecierali szlaki. A ja miałąm szczęście być tam z nimi. Zobaczcie jak nam wyszło.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO RED BALOON

Gdy jesteś niespełnionym architektem i dostajesz zlecenie na zaprojektowanie logo studia architektonicznego, które świadczu usługi przeróżne i absolutnie nie chce, by logo nawiązywało do architektury jako takiej, bierzesz to w ciemno.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO STREFY LAST MINUTE

Gdy masz za sobą 3 lata w branży turystycznej i ulubiony kolega z biurka obok zakłada własną firmę, to siadasz do projektu logo i wizytówek nie tylko ze znajomością branży i jej klientów, ale i z w wielką przyjemnością. Oto Autoryzowane Biuro Partnerskie Grecos Holiday - Strefa Last Minute

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO AGROTURYSTYKI POD CZARNYM KOGUTEM

Marzyło mi się kiedyś założyć agroturystykę. Więc, gdy zgłosiło się do młode małżeństwo z prośbą o zaprojektowanie logo ich nowo powstającej agroturystyki na Podlasiu, stwierdziłam, że chociaż w części o moje marzenie zrealizuję.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

MOJE LOGO PORTFOLIO

Najciężej projektuje się dla siebie. Jest się swoim inwestorem, acountem, kadrową, żoną prezesa i tysiącem poprawek. Mam jednak to szczęście, że nazywam się wyjątkowo ładnie graficznie. Biłam się z tym projektem z miesiąc, z dnia na dzień coraz bardziej wątpiąc w moje umiejętności. Aż w końcu przyszło...

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO FARB BIMEX

Jeśli firma posługuje się sloganem "farby dla Twojego logo", to już wiadomo, że będzie kolorowo. Logo, papier firmowy, wizytówki, notesy i koperty - jest barwnie.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO DOMOVO STUDIO

Logo duetu projektantek wnętrz, które designowi i aranżacji domów oddały swoje serce i wiedzę.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO KONKURSOWE

Konkurs na logo Warmińskiego Przedsiębiorstwa Budownictwa Rolniczego. A skoro i budownictwo rolnicze i Warmia, to mnie kojarzą się albo stare spichlerze, albo silosy.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO RĘCZNIE SZYTYCH ZABAWEK MAMIMU

Mamimu to najsłodsze i najbardziej charakterne przytulanki pod słońcem. Ich autorka ma pasję do szycia i rzeczy niepowtarzalnych, a do tego kocha dzieci (zupełnie nie wiem czemu).

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO LONG STORY SHORT STUDIO

Ona — fotograf, grafik, dtpowiec, wspaniała matka dzieciom. On — twórca modeli i wizualizacji 3D, dumny ojciec i mąż zakochany w żonie po uszy. Robienie dla nich logo to była przyjemność, choć z tyłu głowy cały czas miałam obawy, że w końcu robię dla branżystów i każde nieciągnięcie będzie dla mnie wtopą stulecia...

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO KONKURSOWE KACZMAREK ELECTRIC

Dawny konkurs na nowe logo sklepu Kaczmarek Electric. Postawiłam na prosty monogram, a w literę K wkomponowałam wtyczkę elektryczną. Dziś zmieniłabym tylko krój fonta z szeryfowego na bezszeryfowy ;) Ale z przeszłością się nie dyskutuje.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO MUWIT.PL

Muwit to wortal krajoznawczy turystyki alternatywnej i kulturowej. Prowadzony przez totalnego zajawieńca lub totalną zajawieńczynię — moją Siostrę. Obie kochamy miejsca nietypowe i potrafimy o nich opowiadać godzinami. Różnica między nami polega na tym, że ona coś z tym robi dalej, a ja nie :D

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

PEŁNA IDENTYFIKACJA BEMO

Logo i pełna identyfikacja marki Bemo – ekologicznych karm dla psów. Logotyp, składający się z sygnetu i loga, patterny dekoracyjne, opakowania na karmę, oklejanie samochodów, teczki, wizytówki, ulotki reklamowe – jednym słowem pełny branding. Księga znaku jak się patrzy. Nasze psy to lubią ;)

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO TOREBEK CZOHER

Torebek nigdy za wiele. Ale nie jest sztuką posiadanie wielu torebek. O wiele lepiej jest zainwestować w torebkę wykonaną z wysokiej jakości materiałów, by została z Tobą dłuuuugo. czoHER to nowa marka ekskluzywnych torebek skórzanych założona przez rodzinę, która od pokoleń zajmuje się tworzeniem skórzanych butów. Fach i znajomość materiałów mają we krwi, bo firmę współtworzy już trzecie pokolenie.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO AGENCJI MODELEK MODEL LINE

Projekt logo i wizytówek dla agencji modelek Model line oparte o szkice postaci "jak z żunala". Mam słabość do rysunków mody. Nie do kiecek, ale do ich szkiców. Tych takich wydłużonych i niedokończonych...

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO EKIPY JEŹDZIECKIEJ

Gdy dostajesz propozycję zaprojektowania naklejek na przyczepę do przewozu konia, automatycznie projektujesz logo. Bo masz to we krwi. 

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO GRAND COLLECTION

Gdy powstaje nowa marka produkująca płytki ceramiczne i gresowe, to rynek wnętrzarski zaciera ręce. Oto pojawią się nowe wzory, powieje świeżością. Gdy stworzyłam kilka propozycji dla brandu Grand Collection do finału negocjacji przeszły dwie propozycje. Obie możecie tu zobaczyć.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO TENT FOR RENT

Ślub pod chmurką to marzenie niejednej pary. Ale nikt jakoś dziwnie nie marzy o tym, by z tej chmurki nagle lunęło ;) Wynajem namiotów bankietowych i weselnych to niezły sposób na wesele-marzenie. A ja robiłam dla nich logo i wizytówki.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO I OPAKOWANIA MIODÓW APINATURA

Moi Rodzice to dyplomowani Mistrzowie Pszczelarstwa. Więc, gdy dostałam zamówienie na logo dla marki małopolskich miodów, to miałam mieszane uczucia, czy nie wchodzę w zbyt dobrze znane buty. Na całe szczęście obawy szybko przeszły i zaprojektowałam pyszne logo ;) 

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO WYDAWNICTWA CZERWONA KROPKA

Jako czynny copywriter od lat chciałam pracować w Wydawnictwie. Tzn. w moim wyobrażeniu Wydawnictwa. Wiecie — móc w pracy czytać i pisać o książkach. No miód. Tylko to ani trochę tak nie wygląda...

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO KANCELARII ADWOKACKIEJ

Gdy puka do Twoich drzwi adwokat i proponuje współpracę, to nogi trochę miękną... Na szczęście chodziło o zaprojektowanie logo kancelarii adwokackiej. I wyszło nam na dwa sposoby — zobaczcie sami.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO MATERACÓW MAGIC DREAM

Dla marki Magic Dream projektowałam logo, wszywki do materaców, katalog produktów oraz opisy do katalogu i sklepu internetowego. Żeby spało się lepiej.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO AGROTURYSTYKI ZŁOTE KŁOSY

To logo firmy-widmo, firmy, która nie istnieje. Firmy, która powstała, jako moje marzenie po jednym z wyjazdów wakacyjnych na rowerach po Mazurach.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO HYDROWELL

Dostałam wytyczne, by logo nawiązywało do wody, bąbelków i zasadniczo dawało pojęcie o tym, jak bardzo polepszy się nasze życie, gdy zaczniemy swoje ciało poddawać bombardowaniu pęcherzyków powietrza i strumieni wody. W ostatecznym logo nie ma ani bąbelków, ani strumieni ;)

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO MOBI

Gdy zaczynali prawie dekadę temu, startowali właśnie z moim logo. Wytyczne były takie: Monia nie szalej, ma być prosto. Znali mnie, wiedzieli, że lubię projektować na bogato ;)

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO I NAZWA VOILA!

Projekt nazwy, logo i opakowania dla marki francuskich specjałów. Voila! Widzicie tę oliwkę w logo?

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO SNAP FILM FESTIWAL

Dla Festiwalu Snap Film z ramienia Krakowskiej Szkoły Filmowej, w której studiowałam, a potem pracowałam, projektowałam to logo. Idei logo tłumaczyć nikomu nie trzeba. Dziś zrobiłabym większe marginesy, reszta bez zmian ;)

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO CZEKOLADY VIGASSI

Vigassi to manufaktura czekolad. A w zasadzie to miała być marka czekolad, ale zwyciężyła inna nazwa... Przekonajcie się jaka. 

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO PŁYTEK CITYFORM

Płytki ceramiczne każdy z Was ma w domu. A zastanawialiście się kto je wyprodukował, kto wypalił i kto zaprojektował? Ano właśnie. Między innymi oni — nowa marka CityForm.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

WIZYTÓWKI SKŁADANE

Najgorzej jest projektować coś dla siebie. Człowiek ma tonę pomysłów, sam ze sobą się kłóci, sam dla siebie jest acountem, inwestorem i lękiem przed poprawkami ;). Wyszły z tego bigowane wiytówki na papierze eko ręcznie uszlachetniane...

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO HOUSE OF DESIGN

Fundacja promująca, wspierająca i przekształcająca projekty koncepcyjne w pełnowymiarowe przestrzenie i produkty użytkowe.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO DEWELOPERA TECHNIKAM

Gdy skończyłaś budowlankę i masz za sobą dwa lata kształcenia jako architekt, a do tego pracujesz w branży wnętrzarskiej, to stworzenie logo dewelopera nie powinno stanowić dla Ciebie trudności, ale... Sami zobaczcie jakie "ale" ;)

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO BIURA PROJEKTOWEGO NATALII GORGOL

Lubię, gdy nazwisko staję się marką. To dość powszechne wśród projektantów i designerów. Ale nadal to lubię. Jest za tym jakaś wyczuwalna wartość i duma. Dla Natalii projektowało mi się świetnie, bo znałam projekty jej wnętrz...

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO KONKURSOWE KINO PRAHA

Logo utrzymane w stylistyce lat 20-tych oparłam o postać typowego "warszawiaka z Pragi", co to na podwórkach rzępolił na harmoszce. Mojej siostrze akurat postać, którą narysowałam, przypomina Daniela Craiga... 

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO DRZWI DESIGN PORTE

Logo stworzone dla nowej marki drzwi wewnętrznych..

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO CALVARO

Zaprojektowałam i nazwę i logo. A co :) Calvaro to firma świadcząca usługi brokerskie. A co to dokładnie znaczy i jak wygląda przygotowanie logo dla branży zobaczcie sami.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO MAGICZNY KUBECZEK

Logo robione z projektu Inkubatory Przedsiębiorczości. Temat dość trudny, bo marka Magiczny Kubeczek produkuje kubeczki menstruacyjne. Sama wtedy się o nich dowiedziałam ;)

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO AGENCJI JET EVENTS

Był czas, kiedy brałam udział w różnych konkursach na logo. Głównie, żeby zobaczyć "z czym to się je". Do niektórych projektów został sentyment. Tak jak do logo agencji Jet Events. Nie wyłonili zwycięzcy.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO MUSHI SUSHI

Logo baru serwującego japońską kuchnię tradycyjną. Odeszliśmy od tradycyjnego przedstawienia przekroju sushi na rzecz... no właśnie. Sami zobaczcie.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO GIFT4GIVE.PL

Logo dla sklepu internetowego, w którym możesz kupić superprezenty dla każdego. Widzicie ten prezencik ukryty w literach?

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO TAPET ŚCIENNYCH MY WALL

Tapety ścienne przezywają swój wielki come back. Dla nowej marki tapet My Wall stworzyłam dwie wersje logo. Zobaczcie którą wybrano.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

LOGO AKCJI RUGBY DLA KAŻDEGO

Gdy przyszedł kolega z obitą paszczą i powiedział "Monia, mam prośbę", to przyznam, lekko ugięły się pode mną kolana. Ale szybko okazłało się, że nie chodzi o odwet, lecz o projekt logo i koszulek dla zawodników Rugby Klubu.

Logo to, w dużym skrócie mówiąc forma graficzna, znak, który służy do identyfikacji marki. Bywa nim stylizowany napis (jak w przypadku popularnego słodkiego napoju w charakterystycznej butelce), innym razem sam symbol graficzny. Najczęściej to jednak połączenie tych form – napis ze znakiem graficznym – sygnetem, który wraz z coraz większą rozpoznawalnością marki można stosować solo – jak słynny „haczyk” popularnych sportowych butów czy symbol nadgryzionego owocu symbolizującego najbardziej rozpoznawalną markę komputerową.

PO CO MI LOGO?

Zacznijmy od tego, że logo nie sprzedaje. Logo identyfikuje. To nie koszt, a inwestycja w firmę i jej rozpoznawalność. Razem z dobrym produktem i unikatowym opakowaniem ma dać szansę na spektakularny sukces.
Takie logo gwarantuje rosnącą z czasem rozpoznawalność. Nie jest zrobione z ogólnodostępnych materiałów, nie jest powieleniem innych znaków, jest od pierwszej do ostatniej linijki autorskie i unikalne.

Dobrze zaprojektowane logo podkreśla indywidualność firmy i wyróżnia je na tle konkurencji. To pierwszy element, z którym nowi klienci mają styczność – dlatego tak ważne jest zrobienie dobrego wrażenia i zapadnięcie w pamięć. Wbrew pozorom pierwszego wrażenia nie można zrobić drugi raz.
Dlatego tak ważne jest, by logo przyciągało uwagę, reprezentowało wartości marki i budziło pozytywne wrażenia i zaufanie.

Profesjonalnie wykonane logo sprawia, że marka również wygląda profesjonalnie i tak jest odbierana przez potencjalnych klientów.

KSIĘGA ZNAKU – ZADBAJ O FUNDAMENTY, BY MIEĆ NA CZYM BUDOWAĆ

Księga znaku to pojęcie niebywale szerokie i zawiera w sobie tyle elementów, na ile pozwoli wyobraźnia właścicieli marki i inwestorów.
Księga znaku, czyli tzw. brand book to jeden z podstawowych elementów spójnej komunikacji wizualnej. Czyli w dużym skrócie – księga znaku to instrukcja obsługi logo. Ma jedno zadanie: zapewnić, by dobrze zaprojektowane logo było prawidłowo i czytelnie wykorzystywane. Księga znaku ma być odpowiedzią na wszelkie możliwe pytania, które będą pojawiać się na przestrzeni lat, na każdym etapie wykorzystywania logo marki.

Dlatego tak ważne jest to, by księgę znaku projektowała ta sama osoba co logo. Sam proces powstawania dobrego i skutecznego logo musi mieć już w założeniu opracowany szkic elementów, dzięki którym stanie się czytelne na wszelkich materiałach – czy to w druku w materiałach POS, czy w publikacjach on-line.
Najważniejszymi elementami księgi znaku jest budowa logo, wersje kolorystyczne, obszary ochronne, typografia podstawowa i dopełniająca, sposób użytkowania na materiałach reklamowych. Niekiedy brand booki zawierają również w sobie projekty lub propozycje opakowań, wizytówek, papierów firmowych, reklam na samochodach firmowych etc.

DLACZEGO BRAND BOOK JEST TAK WAŻNY?

Zacznijmy od tego, że księgi znaku nie projektuje się dla siebie czy dla właściciela marki. Nie bezpośrednio. To nie jest fizyczny przedmiot, który możemy postawić na półce i napawać się przyjemnością z jego posiadania. Choć oczywiście nikt nam tego nie zabroni.

 

Brand book projektowany jest pośrednio dla właściciela o tyle, o ile pozwala na dobre wykorzystanie mocy zaprojektowanego logo. Księga znaku powstaje bowiem z myślą o osobach trzecich, czyli wszystkich firmach, które będą na przestrzeni lat współpracowały marketingowo z właścicielami marki. Im wszystkim nasza księga znaku pozwoli poprawnie posługiwać się naszym logo, by w pełni wykorzystać jego potencjał marketingowy.

Dzięki księdze znaku inne podmioty, firmy, marki, będą mogły zamieścić nasze logo na plakatach, stronie www, ulotkach, banerach, bilboardach czy innych materiałach reklamowych – za naszą zgodą rzecz jasna.

Dzięki dobrze zaprojektowanej księdze znaku mamy pewność, że nasze logo pracuje na naszą korzyść.

model 1 b model 1 b model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b

 

grafika Monika Turska kontakt@monikaturska.pl

 

grafika Monika Turska współpraca

 

grafika Monika Turska O mnie

grafika Monika Turskakontakt@monikaturska.pl

grafika Monika Turska współpraca

grafika Monika TurskaO mnie

Search

Free Joomla templates by L.THEME