Logo kancelarii adwokackiej Struzik Winkler s.c.
Gdy puka do Twoich drzwi adwokat i proponuje współpracę, to nogi trochę miękną... Na szczęście chodziło o zaprojektowanie logo kancelarii adwokackiej. I wyszło nam na dwa sposoby — zobaczcie sami.
Są cztery typy logo kancelarii adwokackich, których nazwa zazwyczaj oparta jest o nazwiska wspólników. 1-sza grupa to logo, w którym funkcjonuje wyłącznie logotyp, czyli logo w formie tekstowej zawierające pełną nazwę kancelarii lub jej akronim.
2-ga grupa jest podobna do pierwszej, z tą jedynie różnicą, że litery zamknięte są w jakiejś figurze geometrycznej — zazwyczaj kwadracie lub prostokącie.
3-cia grupa to logo, do którego wprowadzono jakiś element graficzny — zazwyczaj nieszczęsny paragraf lub szalki wagi.
4-ta grupa to logo składające się z nazwy i sygnetu.
Ja oczywiście, nie mogąc się zdecydować, połączyłam te grupy w jedną całość. Zastosowawszy (jak ja lubię imiesłowy!) klasyczną, szeryfową czcionkę stworzyłam logo z monogramem, zamknięte może nie tyle figurą geometryczną, co cienkimi liniami łudząco do prostokąta podobnymi, choć bez zamkniętej przestrzeni. Ostatecznie adwokaci nie są od zamykania.
Kancelarii SWSC spodobały się dwie wersje logo — podłużna, gdzie monogram rozdziela nazwiska założycieli, i zbliżona do kwadratu, gdzie monogram znajduje się po lewej stronie, a nazwiska ułożone są jedno pod drugim.
Co ciekawe obie te formy używane są na co dzień w kancelarii — jedno na wizytówkach i papierach firmowych, drugie w stopce wiadomości i na pieczątkach.
Logo kancelarii adwokackiej Struzik Winkler s.c.
Gdy puka do Twoich drzwi adwokat i proponuje współpracę, to nogi trochę miękną... Na szczęście chodziło o zaprojektowanie logo kancelarii adwokackiej. I wyszło nam na dwa sposoby — zobaczcie sami.
Są cztery typy logo kancelarii adwokackich, których nazwa zazwyczaj oparta jest o nazwiska wspólników. 1-sza grupa to logo, w którym funkcjonuje wyłącznie logotyp, czyli logo w formie tekstowej zawierające pełną nazwę kancelarii lub jej akronim.
2-ga grupa jest podobna do pierwszej, z tą jedynie różnicą, że litery zamknięte są w jakiejś figurze geometrycznej — zazwyczaj kwadracie lub prostokącie.
3-cia grupa to logo, do którego wprowadzono jakiś element graficzny — zazwyczaj nieszczęsny paragraf lub szalki wagi.
4-ta grupa to logo składające się z nazwy i sygnetu.
Ja oczywiście, nie mogąc się zdecydować, połączyłam te grupy w jedną całość. Zastosowawszy (jak ja lubię imiesłowy!) klasyczną, szeryfową czcionkę stworzyłam logo z monogramem, zamknięte może nie tyle figurą geometryczną, co cienkimi liniami łudząco do prostokąta podobnymi, choć bez zamkniętej przestrzeni. Ostatecznie adwokaci nie są od zamykania.
Kancelarii SWSC spodobały się dwie wersje logo — podłużna, gdzie monogram rozdziela nazwiska założycieli, i zbliżona do kwadratu, gdzie monogram znajduje się po lewej stronie, a nazwiska ułożone są jedno pod drugim.
Co ciekawe obie te formy używane są na co dzień w kancelarii — jedno na wizytówkach i papierach firmowych, drugie w stopce wiadomości i na pieczątkach.