FOTOGRAFIA PRODUKTOWA
Fotografia produktowa to rozwijająca się gałąź fotografii, bo bez dobrego zdjęcia, nawet najlepszy produkt nie wzbudzi niczyjego zainteresowania. W dobie sprzedaży przez internet zdjęcie ma kluczowe znaczenie, bo większość konsumentów jest wzrokowcami.
Nie mając możliwości zobaczenia produktu na żywo, muszą dostać fotografię wysokiej jakości z dobrze oddanymi szczegółami i niuansami – czy to materiałowymi, czy sposobu wykonania produktu etc.
Fotografia produktowa dzieli się na dwie części: fotografię koncepcyjną, czyli praktycznie piękny obraz z udziałem produktu, oraz na tak zwane packshoty, czyli zdjęcia produktów na białym tle z możliwie jak najmniejszym cieniem.
Packshoty pozwalają na pokazanie detalu tak, by Klient, siedząc po drugiej stronie monitora, dowiedział się o kupowanym produkcie jak najwięcej i zdecydował się na jego zakup właśnie u Ciebie.
Ja podjęłam współpracę z polską marką obuwia skórzanego Agasi, gdzie ręczne szycie i wykonanie z najwyższej jakości skór o zróżnicowanej strukturze trzeba pokazać właśnie przy pomocy fotografii packshot.
Ten typ fotografii produktowej bezcieniowej charakteryzuje się jednolitym tłem i wysoką ostrością obrazu, dzięki czemu potencjalny Klient może poznać każdy szczegół, siedząc wygodnie przed swoim komputerem, gdzieś na drugim końcu świata.
Oczywiście w przypadku fotografii butów nalezy tez pokazać jak prezentują się na stopie ;) A do tego już idziemy w sesję plenerową :)
Jeśli chcesz przyciągnąć odbiorcę i zachęcić go do kupienia Twojego produktu – napisz. Zorganizujemy sesję Twoich produktów.