natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

 

ILUSTRACJE, EXLIBRISY I KOSZULKI

Dla wielu osób koszulki i T-shirty stały się miejscem do manifestacji poglądów i upodobań — zarówno graficznych, jak i ideowych. Koszulki to sposób na wyrażenie siebie... Dlatego wziełam się za projektowanie wzorów na koszulki. Poza komercyjnymi projektami czasem robię coś dla czystej przyjemności. I wtedy wychodzi mi... coś. Ja to nazywam ilustracją, choć to, nomen omen, nie ilustruje tego w pełni. Kocham Art Nouveau, lubie moje mroczne tęsknoty.

A z moimi ex librisami jest tak — kiedyś bardzo mi się marzyło mieć personalizowaną pieczątkę dekoracyjną, która będzie informować tych, którzy z mojej biblioteczki zachachmęcili książkę, że jednak jest moja i wartałoby ją oddać. Teraz rzadko pożyczam książki, ale idea pozostała, a najczęstszym argumentem nieoddania było "a bo zapomniałem od kogo". Ex Libris to niweluje. Całkowicie i do cna.

 

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

 

KATALOGI I ULOTKI

Ulotka i katalog produktowy są niezwykle ważną i praktyczną formą prezentowania oferty – czy to handlowej, czy jakiejkolwiek innej. Katalog to najczęściej trzymany w ręku przez Klienta przedmiot. Sami spójrzcie – po Ikei z katalogiem, po Castoramach – z aktualną ofertą w formie ulotki czy gazetki, nawet po spożywczakach!

Dlatego o katalog warto zadbać. By był czytelny, przejrzysty, zachęcał do współpracy, kupna lub choćby kontaktu i pozostania z firmą na dłużej. Warto stworzyć coś, co Klient może wziąć ze sobą do domu i by nie zapomniał o naszej marce w dobie bombardujących zewsząd bodźców.
Dobrze przemyślany projekt graficzny zachęci do pozostania z marką, bo jest ważnym elementem budowania wizerunku firmy i jej wiarygodności. Jeśli sprzedajemy design, a nasza ulotka zrobiona jest „na kolanie”, to wiarygodność marki leci na łeb na szyję.

 

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

 

LOGO I IDENTYFIKACJA

Zacznijmy od tego, że logo nie sprzedaje. Logo identyfikuje. To nie koszt, a inwestycja w firmę i jej rozpoznawalność. Razem z dobrym produktem i unikatowym opakowaniem ma dać szansę na spektakularny sukces.

Dobrze zaprojektowane logo podkreśla indywidualność firmy i wyróżnia je na tle konkurencji. To pierwszy element, z którym nowi klienci mają styczność – dlatego tak ważne jest zrobienie dobrego wrażenia i zapadnięcie w pamięć. Wbrew pozorom pierwszego wrażenia nie można zrobić drugi raz. Dlatego tak ważne jest, by logo przyciągało uwagę, reprezentowało wartości marki i budziło pozytywne wrażenia i zaufanie.

Logo to, w dużym skrócie mówiąc forma graficzna, znak, który służy do identyfikacji marki. Bywa nim stylizowany napis (jak w przypadku popularnego słodkiego napoju w charakterystycznej butelce), innym razem sam symbol graficzny. Najczęściej to jednak połączenie tych form – napis ze znakiem graficznym – sygnetem, który wraz z coraz większą rozpoznawalnością marki można stosować solo – jak słynny „haczyk” popularnych sportowych butów czy symbol nadgryzionego owocu symbolizującego najbardziej rozpoznawalną markę komputerową.

 

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

 

REKLAMY I PLAKATY

Tradycyjne gazety i czasopisma musiały ostatnio przystosować się do nowych oczekiwań swoich odbiorców, poszerzyć ofertę o internetowe odpowiedniki, ale jedno pozostało niezmienne: właściwie przygotowana reklama w prasie ma ogromny wpływ na odbiorców i potencjalnych Klientów. I dlatego wciąż reklama w prasie i powielanie jej na nośnikach cyfrowych i drukowanych w mieście – stronach, cityboardach, bilboardach etc, ma ogromną siłę przebicia i dotarcia do konsumenta.

Projektowałam reklamy do gazet wnętrzarskich i tak zwanej prasy dla kobiet. To szalenie przyjemne i kreatywne zajęcie.

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

 

ILUSTRACJE, EXLIBRISY I KOSZULKI

Dla wielu osób koszulki i T-shirty stały się miejscem do manifestacji poglądów i upodobań — zarówno graficznych, jak i ideowych. Koszulki to sposób na wyrażenie siebie... Dlatego wziełam się za projektowanie wzorów na koszulki. Poza komercyjnymi projektami czasem robię coś dla czystej przyjemności. I wtedy wychodzi mi... coś. Ja to nazywam ilustracją, choć to, nomen omen, nie ilustruje tego w pełni. Kocham Art Nouveau, lubie moje mroczne tęsknoty.

A z moimi ex librisami jest tak — kiedyś bardzo mi się marzyło mieć personalizowaną pieczątkę dekoracyjną, która będzie informować tych, którzy z mojej biblioteczki zachachmęcili książkę, że jednak jest moja i wartałoby ją oddać. Teraz rzadko pożyczam książki, ale idea pozostała, a najczęstszym argumentem nieoddania było "a bo zapomniałem od kogo". Ex Libris to niweluje. Całkowicie i do cna.

 

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

 

KATALOGI I ULOTKI

Ulotka i katalog produktowy są niezwykle ważną i praktyczną formą prezentowania oferty – czy to handlowej, czy jakiejkolwiek innej. Katalog to najczęściej trzymany w ręku przez Klienta przedmiot. Sami spójrzcie – po Ikei z katalogiem, po Castoramach – z aktualną ofertą w formie ulotki czy gazetki, nawet po spożywczakach!

Dlatego o katalog warto zadbać. By był czytelny, przejrzysty, zachęcał do współpracy, kupna lub choćby kontaktu i pozostania z firmą na dłużej. Warto stworzyć coś, co Klient może wziąć ze sobą do domu i by nie zapomniał o naszej marce w dobie bombardujących zewsząd bodźców.
Dobrze przemyślany projekt graficzny zachęci do pozostania z marką, bo jest ważnym elementem budowania wizerunku firmy i jej wiarygodności. Jeśli sprzedajemy design, a nasza ulotka zrobiona jest „na kolanie”, to wiarygodność marki leci na łeb na szyję.

 

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

 

LOGO I IDENTYFIKACJA

Zacznijmy od tego, że logo nie sprzedaje. Logo identyfikuje. To nie koszt, a inwestycja w firmę i jej rozpoznawalność. Razem z dobrym produktem i unikatowym opakowaniem ma dać szansę na spektakularny sukces.

Dobrze zaprojektowane logo podkreśla indywidualność firmy i wyróżnia je na tle konkurencji. To pierwszy element, z którym nowi klienci mają styczność – dlatego tak ważne jest zrobienie dobrego wrażenia i zapadnięcie w pamięć. Wbrew pozorom pierwszego wrażenia nie można zrobić drugi raz. Dlatego tak ważne jest, by logo przyciągało uwagę, reprezentowało wartości marki i budziło pozytywne wrażenia i zaufanie.

Logo to, w dużym skrócie mówiąc forma graficzna, znak, który służy do identyfikacji marki. Bywa nim stylizowany napis (jak w przypadku popularnego słodkiego napoju w charakterystycznej butelce), innym razem sam symbol graficzny. Najczęściej to jednak połączenie tych form – napis ze znakiem graficznym – sygnetem, który wraz z coraz większą rozpoznawalnością marki można stosować solo – jak słynny „haczyk” popularnych sportowych butów czy symbol nadgryzionego owocu symbolizującego najbardziej rozpoznawalną markę komputerową.

 

natura-sesje-foto-krakow-fotografia-monika-turska

 

REKLAMY I PLAKATY

Tradycyjne gazety i czasopisma musiały ostatnio przystosować się do nowych oczekiwań swoich odbiorców, poszerzyć ofertę o internetowe odpowiedniki, ale jedno pozostało niezmienne: właściwie przygotowana reklama w prasie ma ogromny wpływ na odbiorców i potencjalnych Klientów. I dlatego wciąż reklama w prasie i powielanie jej na nośnikach cyfrowych i drukowanych w mieście – stronach, cityboardach, bilboardach etc, ma ogromną siłę przebicia i dotarcia do konsumenta.

Projektowałam reklamy do gazet wnętrzarskich i tak zwanej prasy dla kobiet. To szalenie przyjemne i kreatywne zajęcie.

GRAFIKA

Kiedyś malowałam farbami i rysowałam szkice węglem i ołówkiem. Potem odkryłam magię grafiki, ale tej komputerowej i wpadłam po uszy. Ilustracje robię nadal, ale moim konikiem i powoli także specjalizacją jest projektowanie logo i identyfikacji wizualnych marki. Lubię, gdy ludzie ufają mi na tyle, by oddać w moje ręce najważniejszy element przyszłej rozpoznawalności swojej marki. Bo z logo jest tak, jak w życiu — pierwszego wrażenia nie da się zrobić drugi raz. Więc musi być naprawdę dobre.

Oprócz logo i brand booków, ksiąg znaku i wizytówek projektuję także katalogi wizerunkowe, foldery reklamowe, ulotki i wszelkie materiały do druku tak, by przedstawiona w nich oferta zachęcała potencjalnych Klientów do zaufania Twojej firmie.

Tworzę także reklamy do prasy, bilboardy, reklamy miejskie, czyli outdoor pod każdą postacią.

Umiejętności graficzne uzupełniam dużym doświadczeniem i umiejętnością pisania tekstów reklamowych, artykułów tematycznych i sponsorowanych. Najbliższa jest mi branża wnętrzarska, bo w niej mam największe doświadczenie, ale jako copywiter nie zamykam się na inne tematy. Zawsze dobrze jest poznać inne branże.

Potrzebujesz grafiki lub tekstów — napisz. Zobaczymy, gdzie nas zaprowadzi wspólna ścieżka.

model 1 b model 1 b model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b model 1 b model 1 b

 

grafika Monika Turska kontakt@monikaturska.pl

 

grafika Monika Turska współpraca

 

grafika Monika Turska O mnie

Search

Free Joomla templates by L.THEME