KATALOG BUTÓW WIOSENNYCH AGASI
Katalogi Agasi to było dla mnie wyzwanie - projekt i skład samego katalogu, opisy modeli, wymyślanie nazw konkretnym butom, zdjęcia butów w studio i sesje plenerowe z modelką. Takie kompleksowe projektowanie graficzne lubię najbardziej.
KATALOG MATEX
Katalog dla Matex Offices - firmy oferującej nowoczesne budynki z biurami na wynajem. To katalog dla potencjalnych najemców, przedstawiający ruzty, metraż i walory poszczególnych kontygnacji biurowych.
KATALOG MEBLI OGRODOWYCH
Mam ogromną słabość do ogrodów. Gdyby nie kleszcze pewnie byłabym ogrodnikiem-amatorem. Dlatego, gdy dostałam propozycję stworzenia katalogu mebli ogrodowych wraz z opisami, byłam zachwycona. Do zdjęć produktów dobrałam piękne zdjęcia kwiatów i wyszło jak w bajce. Sami zobaczcie.
KATALOG BASENÓW HYDROWELL
tego nie rozumiesz. Ale my Ci to wytłumaczymy. Czarno na białym. Może to pojmiesz.Wysłałeś spam. My nie lubimy spamów. Spam jest zły. Spam szkodzi sieci. A my lubimy sieć. Więc nie lubimy spamów. W gruncie rzeczy - wręcz nie cierpimy spamów. Spamy nas wkurzają.Co to jest spam? Spam to ten sam list wiele, wiele razy.Ile to jest wiele, wiele razy? Nie powiemy Ci. Dlaczego? Bo myślimy, że mógłbyś wysłać jeden mniej i powiedzieć, że to już nie jest spam. Ale powiemy ci to: Policz takie małe rzeczy na dłoniach lub stopach. Jesteś blisko odpowiedzi na to pytanie......
ULOTKA SKŁADANA VIMA
Składana ulotka reklamowa rozdawana podczas targów wnętrzarskich, opisująca walory i cechy skórzanych dywanów 100% handmade.
KATALOG BUTÓW JESIENNYCH AGASI
Kolejne kompleksowe projektowanie katalogu: zdjęcia produktowe, opisy, nazewnictwo, projekt i skład katalogu. Tak to ja lubię. Na przedniej okładce osiołek rodziny Agasi, na tylnej okładce - mój kot chowający się za kozakami ;) Bardzo obuwnicze stworzenia: osioł i kot w butach :D
KATALOG ARMATURY MOBI
MOBI to marka armatury i ceramiki łazienkowej dostępnej w salonach Maxfliz. Na początku rozwoju marki miałam przyjemność projektować zarówno Logo MOBI, jak i materiały reklamowe — katalogi, foldery i ulotki.
ULOTKA DLA KLUBU RUGBY
Ta ulotka to przykład na to, że można robić coś z sercem, nawet jeśli tematyka jest Ci kompletnie obca. NOWA HUTA RUGBY KLUB!
ULOTKI ARMATURY MOBI
tego nie rozumiesz. Ale my Ci to wytłumaczymy. Czarno na białym. Może to pojmiesz.Wysłałeś spam. My nie lubimy spamów. Spam jest zły. Spam szkodzi sieci. A my lubimy sieć. Więc nie lubimy spamów. W gruncie rzeczy - wręcz nie cierpimy spamów. Spamy nas wkurzają.Co to jest spam? Spam to ten sam list wiele, wiele razy.Ile to jest wiele, wiele razy? Nie powiemy Ci. Dlaczego? Bo myślimy, że mógłbyś wysłać jeden mniej i powiedzieć, że to już nie jest spam. Ale powiemy ci to: Policz takie małe rzeczy na dłoniach lub stopach. Jesteś blisko odpowiedzi na to pytanie......
ZAPROSZENIE NA WYJAZD
Zaproszenie w formie folderu reklamowego na wyjazd "Madera - rajski ogród Atlantyku".
KATALOG DYWANÓW VIMA
Projekt katalogu dywanów ze skóry naturalnej Vima. Współpraca z fotografem Marcinem Sroką zaowocowała katalogiem czytelnym, pięknym i przede wszystkim - handlowym. Opisy spod mojego pióra oddają najważniejsze cechy i korzyści płynące z każdego dywanu, a zawarte w katalogu informacje ułatwiają przedstawicielom zamawianie i współpracę z producentem.
KATALOG WANIEN MOBI
Marka znana z armatury łazienkowej poszerzała swoją działalność i miałam przyjemność tworzyć kolejny katalog wraz z opisami produktów. Okładka z wybiórczym uszlachetnieniem UV odpowiada na ogromne zainteresowanie w tamtym roku serią programów telewizyjnych o tematyce tanecznej. Wtedy także powstał cykl reklam oświetlenia Maxlight w klimacie tańca.
KATALOG WIZERUNKOWY MAXFLIZ
tego nie rozumiesz. Ale my Ci to wytłumaczymy. Czarno na białym. Może to pojmiesz.Wysłałeś spam. My nie lubimy spamów. Spam jest zły. Spam szkodzi sieci. A my lubimy sieć. Więc nie lubimy spamów. W gruncie rzeczy - wręcz nie cierpimy spamów. Spamy nas wkurzają.Co to jest spam? Spam to ten sam list wiele, wiele razy.Ile to jest wiele, wiele razy? Nie powiemy Ci. Dlaczego? Bo myślimy, że mógłbyś wysłać jeden mniej i powiedzieć, że to już nie jest spam. Ale powiemy ci to: Policz takie małe rzeczy na dłoniach lub stopach. Jesteś blisko odpowiedzi na to pytanie......
KATALOG PŁYTEK MAXHOME
tego nie rozumiesz. Ale my Ci to wytłumaczymy. Czarno na białym. Może t dłoniach lub stopach. Jesteś blisko odpowiedzi na to pytanie......
ZAPROSZENIE DO WIELKIEGO GATSBY
Dostałam zamówienie na zaproszenie na imprezę o wdzięcznej nazwie "Party z Wielkim Gatsby". Nie ma piękniejszych tematów, no, chyba że gotyk :D Ulotka ze złoceniem i wybiórczym lakierem UV zaprojektowana na bazie ilustracji w klimacie gangsta z początku wieku. Fifki, opaski, Charleston i tańce do białego rana.
A PO CO MI WŁAŚCIWIE KATALOG I ULOTKA?
Ulotka i katalog produktowy są niezwykle ważną i praktyczną formą prezentowania oferty – czy to handlowej, czy jakiejkolwiek innej. Katalog to najczęściej trzymany w ręku przez Klienta przedmiot. Sami spójrzcie – po Ikei z katalogiem, po Castoramach – z aktualną ofertą w formie ulotki czy gazetki, nawet po spożywczakach!
Dlatego o katalog warto zadbać. By był czytelny, przejrzysty, zachęcał do współpracy, kupna lub choćby kontaktu i pozostania z firmą na dłużej. Warto stworzyć coś, co Klient może wziąć ze sobą do domu i by nie zapomniał o naszej marce w dobie bombardujących zewsząd bodźców.
Katalog i ulotka to narzędzia wspierające sprzedaż, nawet jeśli wewnątrz nie ma ani cen, ani bonów, ani talonów na balon. Pamiętajmy, że dziś sprzedaje wszystko – od uśmiechu na powitanie, miłej obsługi, fachowej wiedzy w katalogu, skończywszy na estetyce materiałów reklamowych.
Dlatego projekt folderu, projekt katalogu i projekt graficzny ulotki są tak ważne. Dobrze przemyślany projekt graficzny zachęci do pozostania z marką, bo jest ważnym elementem budowania wizerunku firmy i jej wiarygodności. Jeśli sprzedajemy design, a nasza ulotka zrobiona jest „na kolanie”, to wiarygodność marki leci na łeb na szyję.
Co musi zawierać katalog i ulotka?
ATRAKCYJNA FORMA GRAFICZNA
Człowiek kupuje oczami. To truizm i prawda absolutna. Katalog oparty na przejrzystej formie, ładnych zdjęciach, dobrze dobranych proporcjach i fachowo przekazanej wiedzy może zdziałać cuda.
DOBRE TEKSTY
Ponoć dziś, poza robotami gooogla, niewiele osób czyta. Right or wrong? WRONG! Dobrze poprowadzona opowieść przybliża nam markę, produkt, przekazuje ich atuty, walory, sposób, w jaki mogą wpłynąć na nasze życie. A ja wiem jak takie teksty pisać. Dlatego obok projektowania graficznego prowadzę marki pod kątem copywriterskim.
DOBRE PRZYGOTOWANIE DO DRUKU
To projektowanie od kuchni. Trzeba znać maszyny i ich możliwości, sposoby uszlachetnień materiałów do druku, by wiedzieć, jak jeszcze bardziej podkreślić walory katalogów i ulotek. Ostatecznie trzeba też znać drukarnie, które potrafią nasz projekt puścić w kolorowy świat dtp tak, by zachwyciły Waszych Klientów.
Potrzebujesz nowego katalogu firmowego? Zastanawiasz się, jak mógłby wyglądać? Napisz do mnie, zobaczymy jak to ugryźć ;)