LOGO EKSKLUZYWNYCH CZEKOLAD BARRA
Napisali do mnie, prawie po sąsiedzku, bo oddzielają nas tylko dwie góry, ludzie, którym zamarzyło się stworzyć manufakturę czekolady. Zaufali mi na tyle, by powierzyć w moje ręce projekt najważniejszej identyfikacji – logo i opakowań. Wyszło smakowicie! Po rozmowach z właścicielami nowej marki ręcznie robionych czekolad wiedziałam już, że nazwa nie będzie bezpośrednio odnosiła się do czekolady i to w żadnym znanym języku. Żadnych tag line-ów w stylu best chocolate i tym podobnych. BARRA. I koniec.
Po wstępnych szkicach już wiedziałam, że żadne ziarenka kakaowca ani tym podobne ozdobniki nie będą potrzebne, jeśli zaprojektuję znak literowy oparty li wyłącznie na pięknie samej nazwy.
Mam słabość do tak zwanych capsów, czyli Wielkich Liter. Po prostu mi się podobają. Ale tu postanowiłam pójść w geometrię liter i dużych i małych. Czyli jak pismo przykazało. Kształty liter tworzących nazwę Barra oparte są na kołach i ich wycinkach. Powielają się, przenikają i tworzą razem formę, w której wszystko jest jasne, klarowne i wywodzi się jedno z drugiego..
Sygnet i dekoracja
Litera B stała się jednocześnie sygnetem logo. Elementem, który powielany jest w całej identyfikacji marki. Jest dekoracyjnym emblematem tłoczonym na cienkich płatkach czekolady zdobiącej ciastka i praliny, ale przede wszystkim stanowi ażurową dekorację opakowania na tę smaczną czekoladę.
foto: Patrycja Koczur
Opakowanie czekolady Barra
Kształt litery B został wycięty w wierzchniej części pudełka czekolady tak, by od razu widać było czym i jak pięknie zdobiona jest czekolada w środku. Po pierwsze: wzmacnia to rozpoznawalność marki, bo „czekolada z okienkiem” zawsze ma większe wzięcie, po drugie: wygląda obłędnie i naprawdę wyróżnia się na rynku czekolad.
foto: Patrycja Koczur
Wewnętrzna część opakowania na czekoladę Barra to szufladka o grubych brzegach, która dekorowana jest patternem marki, opartym oczywiście o sygnet, czyli literę B. Czekolada leży pośrodku w zagłębieniu, a pod nią znajduje się złocona wizytówka z podziękowaniem za wybranie marki Barra.
foto: Patrycja Koczur
Pattern do ozdoby opakowań i stoisk reklamowych
Pattern marki Barra oparty jest o sygnet: literę B i dodatkowe geometryczne elementy dekoracyjne. Stosowany jest wewnątrz opakowań czekolady, na poduszkach oddzielających, standach reklamowych i ekspozytorach na czekoladę. Spotkałam się ze zdaniem, że opakowanie aż żal wyrzucać po zjedzeniu czekolady. Mam dobrą wiadomość: nie trzeba wyrzucać – świetnie nadaje się do przechowywania drobiazgów.
Kolorystyka
Proponowana kolorystyka do kawiarni i sklepu firmowego czekolad Barra. Na razie zapraszamy na stronę ręcznie robionych czekolad Barra.
Opakowanie na praliny
Projekt opakowania na ręcznie robione praliny Barra. Złocenia i lakier puchnący tak, jak w przypadku opakowań na czekoladę, z dodatkowym wybiórczym lakierem UV w tle.
LOGO EKSKLUZYWNYCH CZEKOLAD BARRA
Napisali do mnie, prawie po sąsiedzku, bo oddzielają nas tylko dwie góry, ludzie, którym zamarzyło się stworzyć manufakturę czekolady. Zaufali mi na tyle, by powierzyć w moje ręce projekt najważniejszej identyfikacji – logo i opakowań. Wyszło smakowicie! Po rozmowach z właścicielami nowej marki ręcznie robionych czekolad wiedziałam już, że nazwa nie będzie bezpośrednio odnosiła się do czekolady i to w żadnym znanym języku. Żadnych tag line-ów w stylu best chocolate i tym podobnych. BARRA. I koniec.
Po wstępnych szkicach już wiedziałam, że żadne ziarenka kakaowca ani tym podobne ozdobniki nie będą potrzebne, jeśli zaprojektuję znak literowy oparty li wyłącznie na pięknie samej nazwy.
Mam słabość do tak zwanych capsów, czyli Wielkich Liter. Po prostu mi się podobają. Ale tu postanowiłam pójść w geometrię liter i dużych i małych. Czyli jak pismo przykazało. Kształty liter tworzących nazwę Barra oparte są na kołach i ich wycinkach. Powielają się, przenikają i tworzą razem formę, w której wszystko jest jasne, klarowne i wywodzi się jedno z drugiego..
Sygnet i dekoracja
Litera B stała się jednocześnie sygnetem logo. Elementem, który powielany jest w całej identyfikacji marki. Jest dekoracyjnym emblematem tłoczonym na cienkich płatkach czekolady zdobiącej ciastka i praliny, ale przede wszystkim stanowi ażurową dekorację opakowania na tę smaczną czekoladę.
foto: Patrycja Koczur
Opakowanie czekolady Barra
Kształt litery B został wycięty w wierzchniej części pudełka czekolady tak, by od razu widać było czym i jak pięknie zdobiona jest czekolada w środku. Po pierwsze: wzmacnia to rozpoznawalność marki, bo „czekolada z okienkiem” zawsze ma większe wzięcie, po drugie: wygląda obłędnie i naprawdę wyróżnia się na rynku czekolad.
foto: Patrycja Koczur
Wewnętrzna część opakowania na czekoladę Barra to szufladka o grubych brzegach, która dekorowana jest patternem marki, opartym oczywiście o sygnet, czyli literę B. Czekolada leży pośrodku w zagłębieniu, a pod nią znajduje się złocona wizytówka z podziękowaniem za wybranie marki Barra.
foto: Patrycja Koczur
Pattern do ozdoby opakowań i stoisk reklamowych
Pattern marki Barra oparty jest o sygnet: literę B i dodatkowe geometryczne elementy dekoracyjne. Stosowany jest wewnątrz opakowań czekolady, na poduszkach oddzielających, standach reklamowych i ekspozytorach na czekoladę. Spotkałam się ze zdaniem, że opakowanie aż żal wyrzucać po zjedzeniu czekolady. Mam dobrą wiadomość: nie trzeba wyrzucać – świetnie nadaje się do przechowywania drobiazgów.
Kolorystyka
Proponowana kolorystyka do kawiarni i sklepu firmowego czekolad Barra. Na razie zapraszamy na stronę ręcznie robionych czekolad Barra.
Opakowanie na praliny
Projekt opakowania na ręcznie robione praliny Barra. Złocenia i lakier puchnący tak, jak w przypadku opakowań na czekoladę, z dodatkowym wybiórczym lakierem UV w tle.