Reklama hiszpańskiego oświetlenia Mantra a konkretnie ich flagowej wówczas lampy Hemisferic, o charakterystycznie wygiętej konstrukcji. Atletyczne rozbudowane plecy pana ze zdjęcia wywindowały sprzedaż lampy ;)
Gdy cała Polska zasiadała w niedzielny wieczór przed telewizorami, by oddawać się przyjemności podziwiania wirujących na parkiecie celebrytów, szkoły tańca przeżywały renesans i ogłaszały żniwa. Nie oparłam się nurtowi i popłynęliśmy w piękną, kolorową i roztańczoną tematykę w reklamach do kobiecych pism.
Nie czuję dziecięcych klimatów, ale nie przeszkadzało mi to zrobić kilku plakatów reklamujących imprezy i kolonie dla dzieci :)
PLAKAT FOLK24
Z folk24.pl współpracowałam już jakiś czas przy tworzeniu relacji i fotorelacji z koncertów folkowych w Krakowie. Pewnego dnia poprosili mnie o zaprojektowanie wzorów koszulek - możecie je zobaczyć w portfolio w zakładce Ilustracje i Exlibrisy, i o projekt plakatu promującego portal.
BILBOARD GRECOS I STREFY LAST MINUTE
Przy projekcie tej reklamy outdorowej wytyczne były jasne — księga znaku Grecosa plus idea przedstawienia Grecji na zdjęciach z wakacji... A że im więcej zdjęć tym reklama outdorowa traci na czytelności, to spotkaliśmy się w połowie.
PLAKAT KONKURSOWY
Ogólnopolska Turystyczna Giełda Piosenki Studenckiej jest miejscem promocji nowych piosenek i ich twórców. Ale nie tylko. Co roku organizują konkurs na plakat promujący tą imprezę.
REKLAMA BUTÓW AGASI
Z Agasi stworzyliśmy kilka katalogów obuwia, które możecie obejrzeć w zakładce Katalogi i Ulotki. Do prasy kobiecej zaprojektowałam kilka reklam, do których robiłam także zdjęcia produktowe obuwia.
PLAKAT KONCERTU
To plakat imprezy, która się nigdy nie odbyła. Dostaliśmy na roku temat na zaliczenie. A mnie się ten plakat tak okrutnie nadal podoba, że zajmuje specjalne miejsce w moim portfolio. A kim był Richard Wagner? Wielkim Reformatorem Opery był. O!
REKLAMY I PLAKATY
Tradycyjne gazety i czasopisma musiały ostatnio przystosować się do nowych oczekiwań swoich odbiorców, poszerzyć ofertę o internetowe odpowiedniki, ale jedno pozostało niezmienne: właściwie przygotowana reklama w prasie ma ogromny wpływ na odbiorców i potencjalnych Klientów. I dlatego wciąż reklama w prasie i powielanie jej na nośnikach cyfrowych i drukowanych w mieście – stronach, cityboardach, bilboardach etc, ma ogromną siłę przebicia i dotarcia do konsumenta.
Reklama w prasie i ogólnie pojęty plakat to jeden z najskuteczniejszych sposobów na masową komunikację z Klientem. Jej zaletą jest możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, dając zarazem możliwość przekazania szczegółowych i bardzo precyzyjnych informacji. W dobie wyskakujących z każdego okienka komputera czy telefonu reklam, w których ciężko znaleźć krzyżyk zamknięcia, reklama drukowana w prasie ma wciąż liczne grono odbiorców.
Projektowałam reklamy do gazet wnętrzarskich i tak zwanej prasy dla kobiet. To szalenie przyjemne i kreatywne zajęcie.
Na całe szczęście Prawo Hicka i tak zwany niekorzystny paradoks wyboru stoją po mojej stronie. To prawo prostoty. Klasyczny dylemat pomiędzy bogactwem oferty a precyzją przekazu rozwiązują sami Klienci – rezygnują z zakupów, gdy mają zbyt duże możliwości wyboru. Precyzyjny przekaz i dobre targetowanie reklamy jest kluczem do sukcesu marki.
MINIMUM SŁÓW, MAKSIMUM TREŚCI
Reklama musi być atrakcyjna i jasna w przekazie. Kupujemy wzrokiem, bo jesteśmy wzrokowcami. Lepiej zainwestować w lepszy projekt graficzny reklamy i częstotliwość jej pojawiania się w magazynach niż tracić czas na rozpływanie się nad walorem produktu. To nie jest ten czas ani miejsce. Pamiętaj, że jasność przekazu wpływa na utrwalenie wizerunku Twojej firmy. Jeśli czytelnik zostanie zainteresowany, po więcej informacji z pewnością sięgnie do źródła.
Zainteresuj Klienta. Celem reklamy czy plakatu jest przyciągnięcie uwagi odbiorcy projektem graficznym. Reklama w prasie sprawi, że odbiorca wejdzie na stronę internetową Twojej firmy lub przyjedzie do salonu, a sprzedażą zajmą się osoby, które znają się na tym najlepiej – Twoja ekipa.
Chcesz zobaczyć jakie reklamy przygotuję dla Ciebie? Napisz.