Logo torebek czoHER
Torebek nigdy za wiele. Ale nie jest sztuką posiadanie wielu torebek. O wiele lepiej jest zainwestować w torebkę wykonaną z wysokiej jakości materiałów, by została z Tobą dłuuuugo.
czoHER to nowa marka ekskluzywnych torebek skórzanych założona przez rodzinę, która od pokoleń zajmuje się tworzeniem skórzanych butów. Fach i znajomość materiałów mają we krwi, bo firmę współtworzy już trzecie pokolenie.
Torebki choHER są unikatowe, oryginalne i stawiają na detal. Bo detal jest wszystkim.
Zaprojektowałam logo w oparciu o dwie rzeczy. Cytat ikony mody — Yves Saint Laurent: "Mody przemijają, styl jest wieczny." oraz właśnie o ideę detalu, który tworzy całość. Podkreśliłam specjalnie jeden człon nazwy "HER", bo ostatecznie to produkt dla kobiet ;) Dla Ciebie, dla niej, dla mnie.
Logo oparte jest na klasycznym kroju liter szeryfowych, pogrubionych tak, by stanowiły filary marki. Spójrzcie z daleka, przymrużcie oczy — nie przypomina Wam to kolumn?
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym którejś litery nie faworyzowała do roli sygnetu — stanęło na literze R, która zyskała dekoracyjną kropkę-zawijas.
Pokazuje się on na podszewkach torebek, w tłoczeniach na drobnych elementach galanterii skórzanej i oczywiście w pieczęci lakowej, która zamyka list z podziękowaniem, który wkładany jest do każdej wysyłanej torebki.
Logo torebek czoHER
Torebek nigdy za wiele. Ale nie jest sztuką posiadanie wielu torebek. O wiele lepiej jest zainwestować w torebkę wykonaną z wysokiej jakości materiałów, by została z Tobą dłuuuugo.
czoHER to nowa marka ekskluzywnych torebek skórzanych założona przez rodzinę, która od pokoleń zajmuje się tworzeniem skórzanych butów. Fach i znajomość materiałów mają we krwi, bo firmę współtworzy już trzecie pokolenie.
Torebki choHER są unikatowe, oryginalne i stawiają na detal. Bo detal jest wszystkim.
Zaprojektowałam logo w oparciu o dwie rzeczy. Cytat ikony mody — Yves Saint Laurent: "Mody przemijają, styl jest wieczny." oraz właśnie o ideę detalu, który tworzy całość. Podkreśliłam specjalnie jeden człon nazwy "HER", bo ostatecznie to produkt dla kobiet ;) Dla Ciebie, dla niej, dla mnie.
Logo oparte jest na klasycznym kroju liter szeryfowych, pogrubionych tak, by stanowiły filary marki. Spójrzcie z daleka, przymrużcie oczy — nie przypomina Wam to kolumn?
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym którejś litery nie faworyzowała do roli sygnetu — stanęło na literze R, która zyskała dekoracyjną kropkę-zawijas.
Pokazuje się on na podszewkach torebek, w tłoczeniach na drobnych elementach galanterii skórzanej i oczywiście w pieczęci lakowej, która zamyka list z podziękowaniem, który wkładany jest do każdej wysyłanej torebki.