Calvaro - projekt nazwy i logo
Ogólnie rzecz ujmując usługi brokerskie polegają na pośrednictwie pomiędzy podmiotem świadczącym konkretne usługi a klientem.
Gdy firma zgłosiła się do mnie o projekt nazwy i logo wiedzieliśmy od czego zaczynamy, ale nie mieliśmy bladego pojęcia na czym skończymy. Zarówno projektowo, jak i branżowo.
A zaczęliśmy od... segregacji odpadów. Tak - podstawowym działaniem Calvaro jest zarządzanie kompleksową gospodarką odpadami w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych, w taki sposób, by skutecznie obniżyć koszty z utylizacją lub odzyskiem odpadów i zwiększyć zysk z tytułu sprzedażu surowców.
Temat, sami przyznacie, gęsty. Nie chcieliśmy iść w dosłowność, by nie zamykać się na jedną branżę, by firma mogła się rozwijać. Trzeba było zaprojektować taką nazwę i logo, by umożliwiały rozwój, a nie zamykały się na wąskiej specjalności.
Stanęło na Calvaro. Dlaczego? Bo chcieliśmy podkreślić związek firmy z lokalnym rynkiem - okolicą Kalwarii Zebrzydowskiej, wszak tu firma ma korzenie i siedzibę.
Logo klasyczne, o zanikających krawędziach szeryfowych liter, z dekoracyjnie wydłużoną literą R. Kropka nad R to nawiązanie do innego logo, któe przygotowałam dla właścicieli firmy - logo torebek czoHER.
Calvaro - projekt nazwy i logo
Ogólnie rzecz ujmując usługi brokerskie polegają na pośrednictwie pomiędzy podmiotem świadczącym konkretne usługi a klientem.
Gdy firma zgłosiła się do mnie o projekt nazwy i logo wiedzieliśmy od czego zaczynamy, ale nie mieliśmy bladego pojęcia na czym skończymy. Zarówno projektowo, jak i branżowo.
A zaczęliśmy od... segregacji odpadów. Tak - podstawowym działaniem Calvaro jest zarządzanie kompleksową gospodarką odpadami w przedsiębiorstwach produkcyjnych i handlowych, w taki sposób, by skutecznie obniżyć koszty z utylizacją lub odzyskiem odpadów i zwiększyć zysk z tytułu sprzedażu surowców.
Temat, sami przyznacie, gęsty. Nie chcieliśmy iść w dosłowność, by nie zamykać się na jedną branżę, by firma mogła się rozwijać. Trzeba było zaprojektować taką nazwę i logo, by umożliwiały rozwój, a nie zamykały się na wąskiej specjalności.
Stanęło na Calvaro. Dlaczego? Bo chcieliśmy podkreślić związek firmy z lokalnym rynkiem - okolicą Kalwarii Zebrzydowskiej, wszak tu firma ma korzenie i siedzibę.
Logo klasyczne, o zanikających krawędziach szeryfowych liter, z dekoracyjnie wydłużoną literą R. Kropka nad R to nawiązanie do innego logo, któe przygotowałam dla właścicieli firmy - logo torebek czoHER.