Idea logo Magiczny Kubeczek
Logo zostało zaprojektowane dla celów identyfikacyjnych, z myślą o budowaniu marki w oparciu o wizerunek samego produktu. Logo opiera się na wyeksponowaniu kształtu kubeczka mentruacyjnego wpisującego się w okrąg. Research branży ogólnokobiecej dowodzi, że najczęściej kojarzone kształty to okręgi, elipsy i falowania, reasumując - kształty bez kanciastych, ostrych zakończeń. W tym projekcie logo realnie przedstawiony kubeczek został wpisany w okrąg, a jego charakter przywodzi na myśl przyciski pojawiające się na stronach internetowych - tzw. buttony.
To świadomy krok w stronę uwypuklenia nowoczesnego charakteru produktu, który jednocześnie pozostaje w sferze subtelnej, kobiecej, delikatnej, które to cechy podkreśla kolorystyka użyta w logo.
Podstawowe kolory znaku to odcienie nasyconej magenty wzbogacone odcieniami delikatnego, pudrowego różu. To kolory wyciszające i symbolizujące komfort. To również kolory, które wg badań najczęściej kojarzone są z branżą kosmetyczną lub farmaceutyczną w części swojej skierowanej na odbiorcę płci pięknej.
Projekt robiony dla inkubatorów przedsiębiorczości.
Idea logo Magiczny Kubeczek
Logo zostało zaprojektowane dla celów identyfikacyjnych, z myślą o budowaniu marki w oparciu o wizerunek samego produktu. Logo opiera się na wyeksponowaniu kształtu kubeczka mentruacyjnego wpisującego się w okrąg. Research branży ogólnokobiecej dowodzi, że najczęściej kojarzone kształty to okręgi, elipsy i falowania, reasumując - kształty bez kanciastych, ostrych zakończeń. W tym projekcie logo realnie przedstawiony kubeczek został wpisany w okrąg, a jego charakter przywodzi na myśl przyciski pojawiające się na stronach internetowych - tzw. buttony.
To świadomy krok w stronę uwypuklenia nowoczesnego charakteru produktu, który jednocześnie pozostaje w sferze subtelnej, kobiecej, delikatnej, które to cechy podkreśla kolorystyka użyta w logo.
Podstawowe kolory znaku to odcienie nasyconej magenty wzbogacone odcieniami delikatnego, pudrowego różu. To kolory wyciszające i symbolizujące komfort. To również kolory, które wg badań najczęściej kojarzone są z branżą kosmetyczną lub farmaceutyczną w części swojej skierowanej na odbiorcę płci pięknej.
Projekt robiony dla inkubatorów przedsiębiorczości.