logo, projekt logo, logo konkursowe, konkurs na logo, projekt identyfikacja, brandbook, logo agencji, jet events, projekt identyfikacji marki, katalog, folder reklamowy, projekt graficzny, grafika Monika Turska

Konkursowe logo

Logo Agencji reklamowej Jet Events zostało zaprojektowane dla celów identyfikacyjnych, z myślą o budowaniu marki oraz wzmacnianiu komunikatu marketingowego Agencji w oparciu o wizję, cele i wartości promowane przez Agencję oraz Jej relacje z Klientami.

Logo to opiera się na żywiole Agencji – wspólnej akcji z Klientami, relacji, działaniu, kreacji i tworzeniu. Create. Art. Feel. 

Ze względu na wielopoziomowość działań Agencji – marketingu, PR, projektowaniu reklamowym, organizowaniu imprez, kongresów, wyjazdów Logo opiera się na symbolice otwartej dłoni, której każdy palec oznaczony innym kolorem odpowiada za inną formę działania, jednocześnie wnętrze dłoni utworzone jest z litery „e” jak Event lub symbolizującej interaktywne działanie Agencji.

Od wieków dłoń to symbol działania, siły, mocy działania i wsparcia. Dzięki podkreśleniu tych cech Agencja wskazuje Klientom swoją wielozadaniowość, kreatywność u podstaw działania, integralne działanie we wszystkich przestrzeniach. Otwarta dłoń to symbol brania życia w swoje ręce to kreatywność, konsekwencja, odwaga i działanie.

Czcionka jednoznaczna, prosta i czytelna ma charakter nowoczesny, nawiązujący do nowatorskich rozwiązań opartych na prostych zasadach, odpowiedzialności związanej ze stabilnością na równi z inspiracją i odwagą odkrywania nowych trendów

 

logo, projekt logo, logo konkursowe, konkurs na logo, projekt identyfikacja, brandbook, logo agencji, jet events, projekt identyfikacji marki, katalog, folder reklamowy, projekt graficzny, grafika Monika Turska

Kolorystyka logo

Podstawowe kolory znaku to odcienie grafitu wzbogacone akcentami mocnych podstawowych kolorów.

Pomarańczowy — jako jeden z kolorów ognia to barwa aktywności i działania — podkreśla znaczenie emocji i satysfakcji uczestników Imprez organizowanych przez Agencję. Zieleń – symbol wzrostu, płodności, otwartości. Żółty – kolor słońca, symbol radości, wydobywa twórcze myśli. Niebieski – kolor wody, symbolizuje niezawodność, wytrwałość, mądrość i lojalność.

Jednocześnie grafitowy kolor nazwy Agencji symbolizuje solidność i odpowiedzialność, harmonizując z pozostałymi kolorami uwypuklając cechy, i wartości, którymi kieruje się Agencja Jet Events.

 

 

logo, projekt logo, logo konkursowe, konkurs na logo, projekt identyfikacja, brandbook, logo agencji, jet events, projekt identyfikacji marki, katalog, folder reklamowy, projekt graficzny, grafika Monika Turska

Konkursowe logo

Logo Agencji reklamowej Jet Events zostało zaprojektowane dla celów identyfikacyjnych, z myślą o budowaniu marki oraz wzmacnianiu komunikatu marketingowego Agencji w oparciu o wizję, cele i wartości promowane przez Agencję oraz Jej relacje z Klientami.

Logo to opiera się na żywiole Agencji – wspólnej akcji z Klientami, relacji, działaniu, kreacji i tworzeniu. Create. Art. Feel. 

Ze względu na wielopoziomowość działań Agencji – marketingu, PR, projektowaniu reklamowym, organizowaniu imprez, kongresów, wyjazdów Logo opiera się na symbolice otwartej dłoni, której każdy palec oznaczony innym kolorem odpowiada za inną formę działania, jednocześnie wnętrze dłoni utworzone jest z litery „e” jak Event lub symbolizującej interaktywne działanie Agencji.

Od wieków dłoń to symbol działania, siły, mocy działania i wsparcia. Dzięki podkreśleniu tych cech Agencja wskazuje Klientom swoją wielozadaniowość, kreatywność u podstaw działania, integralne działanie we wszystkich przestrzeniach. Otwarta dłoń to symbol brania życia w swoje ręce to kreatywność, konsekwencja, odwaga i działanie.

Czcionka jednoznaczna, prosta i czytelna ma charakter nowoczesny, nawiązujący do nowatorskich rozwiązań opartych na prostych zasadach, odpowiedzialności związanej ze stabilnością na równi z inspiracją i odwagą odkrywania nowych trendów

 

logo, projekt logo, logo konkursowe, konkurs na logo, projekt identyfikacja, brandbook, logo agencji, jet events, projekt identyfikacji marki, katalog, folder reklamowy, projekt graficzny, grafika Monika Turska

Kolorystyka logo

Podstawowe kolory znaku to odcienie grafitu wzbogacone akcentami mocnych podstawowych kolorów.

Pomarańczowy — jako jeden z kolorów ognia to barwa aktywności i działania — podkreśla znaczenie emocji i satysfakcji uczestników Imprez organizowanych przez Agencję. Zieleń – symbol wzrostu, płodności, otwartości. Żółty – kolor słońca, symbol radości, wydobywa twórcze myśli. Niebieski – kolor wody, symbolizuje niezawodność, wytrwałość, mądrość i lojalność.

Jednocześnie grafitowy kolor nazwy Agencji symbolizuje solidność i odpowiedzialność, harmonizując z pozostałymi kolorami uwypuklając cechy, i wartości, którymi kieruje się Agencja Jet Events.

 

 

model 1 b model 1 b model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b
model 1 b model 1 b

 

grafika Monika Turska kontakt@monikaturska.pl

 

grafika Monika Turska współpraca

 

grafika Monika Turska O mnie

grafika Monika Turskakontakt@monikaturska.pl

grafika Monika Turska współpraca

grafika Monika TurskaO mnie

Search

Free Joomla templates by L.THEME