Konkursowe logo
Logo Agencji reklamowej Jet Events zostało zaprojektowane dla celów identyfikacyjnych, z myślą o budowaniu marki oraz wzmacnianiu komunikatu marketingowego Agencji w oparciu o wizję, cele i wartości promowane przez Agencję oraz Jej relacje z Klientami.
Logo to opiera się na żywiole Agencji – wspólnej akcji z Klientami, relacji, działaniu, kreacji i tworzeniu. Create. Art. Feel.
Ze względu na wielopoziomowość działań Agencji – marketingu, PR, projektowaniu reklamowym, organizowaniu imprez, kongresów, wyjazdów Logo opiera się na symbolice otwartej dłoni, której każdy palec oznaczony innym kolorem odpowiada za inną formę działania, jednocześnie wnętrze dłoni utworzone jest z litery „e” jak Event lub symbolizującej interaktywne działanie Agencji.
Od wieków dłoń to symbol działania, siły, mocy działania i wsparcia. Dzięki podkreśleniu tych cech Agencja wskazuje Klientom swoją wielozadaniowość, kreatywność u podstaw działania, integralne działanie we wszystkich przestrzeniach. Otwarta dłoń to symbol brania życia w swoje ręce to kreatywność, konsekwencja, odwaga i działanie.
Czcionka jednoznaczna, prosta i czytelna ma charakter nowoczesny, nawiązujący do nowatorskich rozwiązań opartych na prostych zasadach, odpowiedzialności związanej ze stabilnością na równi z inspiracją i odwagą odkrywania nowych trendów
Kolorystyka logo
Podstawowe kolory znaku to odcienie grafitu wzbogacone akcentami mocnych podstawowych kolorów.
Pomarańczowy — jako jeden z kolorów ognia to barwa aktywności i działania — podkreśla znaczenie emocji i satysfakcji uczestników Imprez organizowanych przez Agencję. Zieleń – symbol wzrostu, płodności, otwartości. Żółty – kolor słońca, symbol radości, wydobywa twórcze myśli. Niebieski – kolor wody, symbolizuje niezawodność, wytrwałość, mądrość i lojalność.
Jednocześnie grafitowy kolor nazwy Agencji symbolizuje solidność i odpowiedzialność, harmonizując z pozostałymi kolorami uwypuklając cechy, i wartości, którymi kieruje się Agencja Jet Events.
Konkursowe logo
Logo Agencji reklamowej Jet Events zostało zaprojektowane dla celów identyfikacyjnych, z myślą o budowaniu marki oraz wzmacnianiu komunikatu marketingowego Agencji w oparciu o wizję, cele i wartości promowane przez Agencję oraz Jej relacje z Klientami.
Logo to opiera się na żywiole Agencji – wspólnej akcji z Klientami, relacji, działaniu, kreacji i tworzeniu. Create. Art. Feel.
Ze względu na wielopoziomowość działań Agencji – marketingu, PR, projektowaniu reklamowym, organizowaniu imprez, kongresów, wyjazdów Logo opiera się na symbolice otwartej dłoni, której każdy palec oznaczony innym kolorem odpowiada za inną formę działania, jednocześnie wnętrze dłoni utworzone jest z litery „e” jak Event lub symbolizującej interaktywne działanie Agencji.
Od wieków dłoń to symbol działania, siły, mocy działania i wsparcia. Dzięki podkreśleniu tych cech Agencja wskazuje Klientom swoją wielozadaniowość, kreatywność u podstaw działania, integralne działanie we wszystkich przestrzeniach. Otwarta dłoń to symbol brania życia w swoje ręce to kreatywność, konsekwencja, odwaga i działanie.
Czcionka jednoznaczna, prosta i czytelna ma charakter nowoczesny, nawiązujący do nowatorskich rozwiązań opartych na prostych zasadach, odpowiedzialności związanej ze stabilnością na równi z inspiracją i odwagą odkrywania nowych trendów
Kolorystyka logo
Podstawowe kolory znaku to odcienie grafitu wzbogacone akcentami mocnych podstawowych kolorów.
Pomarańczowy — jako jeden z kolorów ognia to barwa aktywności i działania — podkreśla znaczenie emocji i satysfakcji uczestników Imprez organizowanych przez Agencję. Zieleń – symbol wzrostu, płodności, otwartości. Żółty – kolor słońca, symbol radości, wydobywa twórcze myśli. Niebieski – kolor wody, symbolizuje niezawodność, wytrwałość, mądrość i lojalność.
Jednocześnie grafitowy kolor nazwy Agencji symbolizuje solidność i odpowiedzialność, harmonizując z pozostałymi kolorami uwypuklając cechy, i wartości, którymi kieruje się Agencja Jet Events.