Dlaczego Vigassi?
Projekt Vigassi powstał jako alternatywa dla marki Barra, którą możecie zobaczyć w moim portfolio. Rodzina spośród kilkunastu nazw dla swojej manufaktury czekolady wybrała dwie, a w zasadzie trzy: Barra, Vigassi i Vigassi d'Or, dla których opracowywałam koncepcję graficzną logo. Po długich debatach stanęło na Barra, ale te trzy identyfikacje różnią się od siebie mocno charakterem, i zasługują na szczególne miejsce w moim sercu i pamięci.
Logo Vigassi oparte jest na czcionce, przywodzącej na myśl litery pisane czekoladą. Ich płynna linia i kropla nad "i" sugerują, co marka ma do zaoferowania, choć sama nazwa niewiele mówi. Logo uzupełnia tag line "100% handmade the chocolate". Całość utrzymana na planie okręgu wygląda dobrze zarówno jako logo na opakowaniach, jak i na witrynie sklepu i kawiarni.
Logo Vigassi jest lekkie i niezobowiązujące. W lekkich pastelowych barwach pasuje do lodziarni i zimnych czekoladowych shake'ów w lecie, a w wersji złoconej do czekolady na ciepło w długie zimowe wieczory.
Opakowanie pralin
Logo Vigassi na opakowaniu wykwintnych pralin prezentuje się elegancko i subtelnie jednocześnie.
Kolorystyka lokalu
Proponowana kolorystyka do wnętrz lokali z czekoladą Vigassi. Odcienie brązu — co naturalne dla czekolady, w towarzystwie kremu i turkusu — klasycznie i ożywczo. Zdjęcie poglądowe z shuttera.
By przełamać nieco schemat opakowań czekolady, czasem warto postawić na nietypowe kształty. Albo typowe dla innych produktów. Tu propozycja opakowania w formie trójkąta. Mnie kojarzy się z pizzą, a to skojarzenie diablo smaczne! Nie wspominając już o tym, że trójkątna czekolada byłaby zdecydowanie w mniejszości na rynku, a co za tym idzie — mocno rozpoznawalna już na pierwszy rzut oka.
Przykładowa reklama Vigassi w prasie. To logo zdecydowanie najlepiej wygląda, gdy jest scentralizowane.
Dlaczego Vigassi?
Projekt Vigassi powstał jako alternatywa dla marki Barra, którą możecie zobaczyć w moim portfolio. Rodzina spośród kilkunastu nazw dla swojej manufaktury czekolady wybrała dwie, a w zasadzie trzy: Barra, Vigassi i Vigassi d'Or, dla których opracowywałam koncepcję graficzną logo. Po długich debatach stanęło na Barra, ale te trzy identyfikacje różnią się od siebie mocno charakterem, i zasługują na szczególne miejsce w moim sercu i pamięci.
Logo Vigassi oparte jest na czcionce, przywodzącej na myśl litery pisane czekoladą. Ich płynna linia i kropla nad "i" sugerują, co marka ma do zaoferowania, choć sama nazwa niewiele mówi. Logo uzupełnia tag line "100% handmade the chocolate". Całość utrzymana na planie okręgu wygląda dobrze zarówno jako logo na opakowaniach, jak i na witrynie sklepu i kawiarni.
Logo Vigassi jest lekkie i niezobowiązujące. W lekkich pastelowych barwach pasuje do lodziarni i zimnych czekoladowych shake'ów w lecie, a w wersji złoconej do czekolady na ciepło w długie zimowe wieczory.
Opakowanie pralin
Logo Vigassi na opakowaniu wykwintnych pralin prezentuje się elegancko i subtelnie jednocześnie.
Kolorystyka lokalu
Proponowana kolorystyka do wnętrz lokali z czekoladą Vigassi. Odcienie brązu — co naturalne dla czekolady, w towarzystwie kremu i turkusu — klasycznie i ożywczo. Zdjęcie poglądowe z shuttera.
By przełamać nieco schemat opakowań czekolady, czasem warto postawić na nietypowe kształty. Albo typowe dla innych produktów. Tu propozycja opakowania w formie trójkąta. Mnie kojarzy się z pizzą, a to skojarzenie diablo smaczne! Nie wspominając już o tym, że trójkątna czekolada byłaby zdecydowanie w mniejszości na rynku, a co za tym idzie — mocno rozpoznawalna już na pierwszy rzut oka.
Przykładowa reklama Vigassi w prasie. To logo zdecydowanie najlepiej wygląda, gdy jest scentralizowane.